Školení koncipujeme vždy jako kombinaci teorie a řešení konkrétních témat, která značku zajímají. Všechna školení jsou přizpůsobena konkrétnímu oboru. Komplexní školení koncipujeme jako wokrshopy, kdy je cílem zapojení účastníků. Formu i obsah upravujeme dle velikosti skupiny.
Průřezové školení, díky kterému získáte znalosti o všech pro značku klíčových digitálních kanálech. Vysvětlíme jejich fungování a propojení. Dozvíte se kolik, co stojí a kdy o jakém kanálu uvažovat či jak stanovit cíle. Školení je určeno manažerům, kteří řídí marketing nebo činnost agentury a potřebují pochopit digitální ekosystém.
Do detailu rozebereme konkrétní kanál ať už Vás zajímá fungování LinkedIn nebo programatická inzerce. Ukážeme Vám, jak kanál využívat, probereme výhody a nevýhody dostupných nástrojů. Mezi klientsky nejoblíbenější školení patří: Display inzerce, Jak budovat značku online nebo Fungování Linkedinu a jeho reklamní nástroje.
Dlouhodobý 6ti měsíční kurz, který přechází od průřezu až do detailu. Díky kurzu pochopíte klíčové principy a procesy online marketingu a získáte schopnosti řidit agenturu, plánovat rozpočty, stanovovat cíle i hodnotit kreativu.
Chcete zjistit, zda Vám naše konzultace nebo premium člénství pomůže? Napište nám a my během krátkého telefonátu zjistíme Vaše potřeby a doporučime vhodnou formu spolupráce.